woensdag 28 september 2016

Vakantie 2016.

Mijn vakantie is alweer een paar weken voorbij, ik ben ondertussen alweer een weekendje weg geweest naar Limburg maar toch wil ik vandaag even terug blikken & nog wat foto's met jullie delen!































































Dit is een kleine selectie foto's van mijn vakantie, ik ben 2,5 week naar Italiƫ geweest op een camping in het plaatsje Desenzano.
Ik wilde zoveel mogelijk plaatsjes bezoeken & zoveel mogelijk zien, maar natuurlijk ook genieten van een heerlijke zon vakantie en ik denk dat dat wel goed gelukt is.

Ik hoop dat jullie ook een heerlijke vakantie hebben gehad & als jullie foto's willen delen dan vind ik dat altijd heel erg leuk om te zien, via een reactie of een mail!



Liefs,
Lisa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten