zondag 25 september 2016

Favorieten lipproducten.

Goedemorgen allemaal,
Vandaag heb ik een artikel over mijn favoriete lipproducten op dit moment, het zijn vooral bruine & nude tinten die ik veel draag op dit moment.



Ik zal in het kort vertellen welke producten het zijn & waarom ik ze zo fijn vind, sommige producten staan op de planning voor een review.







  • Maybelline vivid matte liquid, 05 Nude Flush & 50 Nude Thrill
Matte Liquid producten zijn helemaal hot op dit moment en ook ik vind ze heel erg fijn!
Bij Etos waren de maybelline producten een paar weken geleden 1+1, dus toen heb ik er een aantal meegenomen.

05 Nude Flush & 50 Nude Thrill zijn mijn favorieten, mooie lichte nude kleuren die eigenlijk overal wel goed bij passen.

(Op dit moment zijn de maybelline producten bij Kruidvat 1+1!)




  • Catrice shine appeal fluid lipstick intense, 040 Rose your voice!
Deze lipstick (lipgloss eigenlijk) is al een tijdje mijn favoriet. Het is een vrij basic kleur maar goed te combineren.

Hij kan met een wat donkerdere avond look maar ook een lichte dag look.





  • Catrice lip contour & colour C01 Nude (Limited edition)
Van dit lipproduct gebruik ik eigenlijk alleen de matt lipstick daarom zie je alleen daarvan de foto.
De lipstick geeft een mooie matte look, de lipgloss aan de andere kant zorgt voor een glittertje, leuk voor een avondje uit bijvoorbeeld.

Binnenkort zal hier nog een uitgebreide review van verschijnen, dan zal ik beide kanten op de foto zetten.




  • Max & More Lipstick, 2058
Het volgende product is niet de beste kwaliteit maar ik vind de kleur wel heel erg mooi, ik was nog op zoek naar een wat meer rose nude tint & deze vind ik daarvoor erg geschikt.

Hij is alleen niet zo fijn met aanbrengen + hij blijft niet heel erg lang zitten..



  • Catrice ultimate stay, 180 all or nothing
Een prachtige bruine herfst kleur vind ik all or nothing van Catrice, ik moest aan het begin even wennen omdat ik zulke bruine tinten eigenlijk nooit droeg maar nu is die zeker een van mijn favorieten geworden.



  • Essence longlasting lipstick, 04 On the catwalk!
En om even van de bruine nude tinten af te stappen, een rode lipstick van Essence.
Hoewel ik met rood vaak toch naar nog iets donkerder neig vind ik deze wel heel mooi, hij blijft goed zitten & brengt fijn aan.







Dit zijn op dit moment mijn favorieten lipproducten, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Wat is jou favoriete lipproduct op dit moment?



Liefs,
Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten