woensdag 5 oktober 2016

Essence Me & My Umbrella.

Whoeehoee Essence heeft een nieuwe Trend Edition in de winkels liggen waar ik erg enthousiast van word!
Ik heb een paar producten meegenomen uit de winkel die ik jullie graag wil laten zien & ik wil jullie kort vertellen wat ik van de producten vind.


















De eerste producten die ik pakte toen ik ze zag waren de nieuwe lakjes. Er zijn 4 nieuwe herfst - kleurige lakjes met een semi-matte finish.

01 Crazy autumn love
02 I love rainy days
03 Take me to the clouds
04 I have my pocket full of sunshine



De 3 donkere kleuren zijn mijn favoriet, de kleuren dekken erg goed al in 1 laagje maar 2 laagjes vind ik altijd wel nodig om evt. oneffenheden te bedekken.

Ik heb op dit moment 02 I love rainy days op mijn eigen nagels, ik ben momenteel gek op dit soort kleurtjes, de lak is prachtig, lakt heel fijn & blijft erg goed zitten.

Naast de 4 lakjes heb ik ook wat nail-art meegenomen, deze nail stencils 01 Happiness is...sharing my umbrella with you.

Schattige stickers die de ideale herst nagels creĆ«ren. 

Je lakt je nagels een leuke kleur, laat deze GOED drogen, plakt daarna deze stickers er op & dan lak je er een ander kleurtje overheen.
(of een glanzende topcoat, als je een matte lak hebt gebruikt dat geeft ook een erg leuk effect.)

En om even in de matte sfeer te blijven, Essence heeft ook deze mooie lipsticks uitgebracht.

01 Crazy autumn love
02 i love rainy days

Dezelfde namen als de 2 lakjes, de kleuren komen ook overeen.
02 i love rainy days is mijn favoriet, 01 vind ik ook een erg mooie kleur maar hij is wat lastig aan te brengen omdat het zo'n donkere kleur is.

de matte finish vind ik erg mooi, ze brengen heel fijn & precies aan en ze blijven zeker een paar uur goed zitten.







Als laatste nam ik ook nog de mini contouring set mee, 01 let a smile be your umbrella on a rainy day.

Deze contour-set bevat 2 potloodjes met een creme-textuur, een highlighter & een contour kleur.

Ze zijn wel heel makkkelijk & fijn aan te brengen, je moet ze wel goed inblenden want we willen natuurlijk geen strepen maar als dat eenmaal gelukt is geven ze een heel mooi effect en een prachtige look.






Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen, hebben jullie zelf ook al producten van de Essence Me & My Umbrella edition? Zo ja, welke?

Liefs,
Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten